Webde Arayın :
Sitede Arayın :

3

Nisan
2008

(THE FACE) PALYAÇONUN YÜZÜNÜ BOYAMA OYUNU

Yazar: Serkan KARA  |  Kategori: GAMES (Oyunlar)  |  Yorum: 10  |  16.626  |  

HEEYY BİLGEMLİLER BURAYA GELİN. BURADA ÇOK TATLI BİR PALYAÇOMUZ VAR. VEEE GÜZEL BİR FIRÇAMIZ İLE RENK RENK BOYALARIMIZ VAR. PALYAÇONUN YÜZÜNÜN BÖLÜMLERİNDEN HANGİSİNİ, HANGİ RENGE BOYAMAMIZ İSTENİRSE O RENGE BOYAYACAĞIZ. BÖYLECE HEM YÜZÜMÜZÜN BÖLÜMLERİNİ, HEM DE RENKLERİ PEKİŞTİRMİŞ OLACAĞIZ. HAYDİ BAŞLAYALIM…

Palyaço Yüz Boyama Oyunu


RasGele



Çok Okunanlar



Çok Yorumlanan


Son Yorumlar


  • fatma kan: yardım etti dersime...
  • Berk Muhammet: hocamız elazığda yaşıyor ve bana derse giriyor çok güzell bi site tavsiye ederim...
  • zeynep deniz 6-b: Serkan Hocam çok teşekkür ederim. Çok eğlenceliydi, sayenizde konuyu daha iyi öğrendi...
  • zeynep deniz 6-b: serkan hocam çok teşekkürler sayenizde konuyu daha iyi öğrendim...
  • Özgün ALPGİRAY 8/B: Kör ülkede Tek gözlü bir kral....
  • yalın ükten: BENİM İŞİME ÇOK YARADI BENCE SİZDE ANLARSINIZ...
  • yalın ükten: BENİM İŞİME ÇOK YARADI BENCE SİZDE ANLARSINIZ 2 3 KERE OKUYUN ANLARSINIZ...
  • EMİRHAN ECER(geçen haftanın 1.si:): Şikayet eden kişi en çok şikayet edilendir. Yani bir toplumda en çok şikayet eden ...
  • Mert Sanaç: En çok şikayet eden kişiler en çok şikayet edilen kişilerdir....
  • Hilal Kaya: Şikayet eden kişi en çok şikayet edilen kişidir...

  • Son Eklenenler




    ARAMA


    Eğer Aradığınızı Bu Sayfada Bulamadıysanız, Sayfanın En Üstündeki 2 Arama Kutucuğunu veya Hemen Aşağıdaki Arama Kutucuğunu Kullanarak Aradığınıza Ulaşabilirsiniz... :)
    Loading

    yorumlar:

    10 Yorum Yapılmış!

      eda

      Oca 25, 2010

      selam ben eda bu oyun çok güzel , kardeşimle birlikte yapıyorum

      Cevapla

      niran

      Nis 10, 2009

      çok güzel thank you 🙂

      Cevapla

      Neslihan

      Mar 26, 2009

      thank you

      Cevapla

      Neslihan

      Mar 26, 2009

      İgilizceyi çook seviyorum. I LOVE YOU ENGLISH!!! Çok güzel bir site… €m€ğ!n!z€ s@ğLık!!!!

      Cevapla

      ezel

      Mar 26, 2009

      naber arkadaşlar ben de yeni buldum bu siteyi ben de çok beğenndim ben ingilizceyi çok seviyom araştırırken buldum.

      Cevapla

      nihal

      Mar 25, 2009

      YA ÜYE OLDUM AMA HER GİRİŞTE GİRİŞ YAPIYOM SONRA OYUNLARIN SAYFALARI ÇIKIYOR.BUNUN KOLAYLIĞI VAR MI.OYUN DA GÜZEL OLMUŞ BENDEN 5 ALDILAR..
      VE AYRICA BENİM ADIM MURATCAN ANNEMİN ÜSTÜNE KAYDOLDUM. 🙄

      Cevapla

      irem

      Mar 24, 2009

      bn çook beğendim.bunu yapanlara çoook teşekkür ediorum acaba bunun bir tek ingilizce deil de türkçe matemetik falan yapamazmısınız?

      Cevapla

      Esra

      Şub 25, 2009

      Merhaba ben de 1 yıl sonra ingilizce öğretmenliğinden mezun oluyorum. Sitenize ödev araştırmalarımda rastladım ve çok beğendim ellerinize sağlık. Meslek hayatımda da takip edip destek alacağım bir site olacak 😉 teşekkür etmek istedim… bu arada oyunları ben de oynuyorum çok eğlenceli 🙂

      Cevapla

      adsız

      Ara 29, 2008

      yaaaa acaba üye değilim diye açılmıyor muu?
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Yönetici : Sitede Kısa süreliğine bakım vardı, tam o saate denk gelmişsiniz 🙂 Sitemizde üye olmayanlara hiçbir kısıtlama yoktur, dilediğinizce özgürce gezebilir sitenin bütün nimetlerinden faydalanabilirsiniz.. Ama ilerdeki sistemimiz ve daha fazla özellik için şimdiden üye olmanızı Tavsiye edebilirim 😀

      Cevapla

      gülce

      Ara 06, 2008

      çok güzel 🙂

      Cevapla

    yorum yapmak ister misin?

    ..::: Rasgele bir Yazı, Oyun, Şarkı ve Quiz :::..
    RasgeleBaslik RasgeleOyun RasgeleSarki RasgeleQuiz

    "SerkanKara" © Tüm Hakları Saklıdır - Yazılar kaynak belirtilmeden kullanılamaz.

    Özel Bilgem Koleji İngilizce Eğitmeni Serkan KARA 'ya İletişim Bölümünden Ulaşabilirsiniz...

    Wordpress Tema RssHaberTakip SiteHaritası
    Dictionary - Sözlük
    • dictionary
    • sözlük
    • English Turkish Dictionary

    Double click on any word on the page or type a word:

    Powered by dictionarist.com